Erekcija, kaip turėtų būti, Kai intymumui trukdo vyrų sveikatos bėdos

5 dalykai, kuriuos turite žinoti apie rytinę erekciją

Visi jie padeda ilgiau išlaikyti erekciją.

Naršymo meniu

Ypač rekomenduojamos kardiotreniruotės. Pasak urologo Ryano Berglundo iš Klivlendo klinikos, sveiką erekciją užtikrina sklandus kraujo pritekėjimas ir ištekėjimas, ir niekas taip gerai nestimuliuoja kraujo varinėjimo, kaip aerobiniai pratimai. Sportuodami ne tik palaikome gerą fizinę formą, bet organizme dar ir gaminasi azoto rūgštis, kuri padeda pasiekti ir išlaikyti sveiką erekciją.

Bėgioti sveika, o štai dviračio stenkitės vengti, jei tik įmanoma.

Ar per karantiną dirbate?

Pridursime, kad aptempti dviratininkų šortai vyrams taip pat neprideda sveikatos. Kentukio universiteto mokslininkai atliko tyrimą, kurio metu paaiškėjo, kaip turėtų būti paprašius įvertinti savo lytinio gyvenimo kokybę nuo 1 iki ies balų erekcija, rūkančių vyrų vidurkis tebuvo 5, o nerūkančių — 9. Viena iš priežasčių yra ta, kad rūkymas, kaip yra žinoma, sukelia impotenciją, be to, yra duomenų, kad rūkymas turi poveikį erekcijos stiprumui ir varpos dydžiui.

Viename tyrime tyrėjai pastebėjo, kad rūkalių varpos mažesnės nei nerūkančių vyrų. Nors cigaretės labai kenkia lytinei potencijai, kava, greičiausiai, ją tik sustiprina. Teksaso sveikatos mokslų universiteto Hjustone mokslininkų atliktame tyrime paaiškėjo, kad vyrai, kurie kasdien išgerdavo apie 2—3 puodelius kavos, rečiau patirdavo erekcijos sutrikimus nei tie vyrai, kurie kofeino vengė.

Nerimas savo ruožtu gali paskatinti erekcijos problemas, ir užsisuka ydingas ratas.

5 dalykai, kuriuos turite žinoti apie rytinę erekciją

Tačiau kai spermos nebėra, nėštumo rizikos praktiškai nebelieka: tinkamai atliktos vasektomijos operacijos veiksmingumo rodiklis yra 99,9 proc. Vyrams, kurie linkę nuklysti į šoną, labai dažnai sutrinka erekcija.

brandžių vyrų varpos varpos vystymosi patologija

Šis dėsningumas toks dažnas, kad gydytojai, gydantys erekcijos sutrikimus, dažnai visų pirma paklausia paciento, ar jis neužmezgė nesantuokinių santykių. Neištikimas vyras bent kažkiek jaučiasi kaltas prieš žmoną, kai būna su ja.

Kaltė erekcija gali virsti nerimu, o šis labai kenkia erekcijai.

Kai intymumui trukdo vyrų sveikatos bėdos

Diabetas yra tiesiausias kelias į visą gyvenimą trunkantį celibatą išskyrus, žinoma, vienuolio arba kunigo įžadus. Statistiškai, apie 50 proc. Ši liga kaip turėtų būti lytinę funkciją, nes paspartina arterijų ligą ir sulėtina stimulų erekcija per nervus organizme, o tai savo ruožtu gali sumažinti varpos jautrumą.

erekcijos praradimo priežastys kuris maistas pagerina erekciją

Veiksmingiausias erekcija išvengti diabeto — palaikyti sveiką svorį. Be to, reguliariai tikrinkite cukraus kiekį organizme pasiarkite su gydytoju dėl geriausių būdų. Vyrams, kurie vengia kontroliuoti cukraus kiekį kraujyje, gresia 70 proc. Kad nebūtų pažeisti akytieji kaip turėtų būti audiniai lot.

Aš prarandu erekciją lytinio akto metu erekcijos disfunkcija stuburas

Jei netikite, kaip turėtų būti iš visų jėgų besti sustandėjusia varpa į medžio kamieną — jis panašaus tankio kaip moters gaktikaulis. Visiškai plyšus šiems audiniams, per 24 val.

Stasys Auškalnis, kuris dalijasi patarimais, kaip vyrams išsaugoti bei pagerinti savo lytinį gyvenimą. Impotencija ©  Shutterstock Vyrams derėtų į savo pirkinių krepšius dažniau įsimesti šviežių pomidorų, kavinėse vietoj alaus užsisakyti ekologiškų pomidorų sulčių, rinktis natūralius pomidorų padažus, nes jose yra likopeno. Daugiausia likopeno yra pomidorų odelėje, arbūzuose, raudonuosiuose pipiruose. Pomidorų neužteks, jei lydės žalingi įpročiai, erekcija fizinis krūvis, netinkama mityba ar psichologinės problemos.

Jei šie audiniai ne plyšo, bet tik įtrūko, situacija ne tokia rimta, bet vėliau ji taip pat gali paskatinti problemas. Sugijus akytiesiems audiniams dažniausiai lieka randai, tad varpa praranda tamprumą, o tai gali iššaukti kreivumą, skausmą ir galiausiai impotenciją. Statistiniais duomenimis, apytikriai trečdalis nuo impotencijos kenčiančių vyrų yra patyrę varpos traumą.

11 žingsnių sveikos erekcijos link: įtakos turi net žiovulys ir tam tikras gyvenimo būdas

Būkite ypač atsargūs mylėdamiesi pozomis, kai ji viršuje — šios pozos kelia didžiausią traumų riziką. Vieno neseniai atlikto tyrimo duomenimis, vyrai, kurie per dieną nueina bent 3 kilometrus, perpus rečiau patiria erekcijos problemas nei vyrai, kurie mažai juda, sako urologas I. Erekcija gali sutrikdyti ir nuosėdos, kurios užkemša varpos kraujagysles. Ko gero nežinojote, kad vertinant iš organizmo perspektyvos, žiovulys ir erekcija praktiškai yra viena ir tas pat.

Ir žiovulį, ir erekciją kontroliuoja azoto oksidas, kaip turėtų būti erekcija nevisiška erekcija ryte ir gali nukeliauti į neuronus, kontroliuojančius burnos atvėrimą ir kvėpavimą, arba per stuburo smegenis į kraujagysles, kuriomis kraujas teka į varpą.

Kartais jis nukeliauja abiem keliais kaip turėtų būti kodėl platus žiovulys gali suvirpinti paslėpsnius. Nerekomenduojame žiovauti, kai mylitės, nes partnerė gali jus ne taip suprasti. Geriau bent retkarčiais nusižiovaukite dienos metu — tai padės paskatinti neurochemines reakcijas, kurios užtikrins ilgą, standžią erekciją. Sveikatai, taip pat ir lytinei funkcijai labai svarbus erekcija miegas.

Kiekvieną naktį miego metu vyras patiria nuo trijų iki penkių vienos valandos trukmės erekcijos epizodų. Ko gero pastebėjote tai, kai ketvirtą ryto teko keltis nusišlapinti.

Erekcijos sutrikimai — ką apie tai turi žinoti kiekvienas vyras? Nors ir erekcijos sutrikimai jauniems vyrams nėra masiškas reiškinys, tai nutinka dažniau negu jums gali atrodyti. Toliau aprašytos erekcijos disfunkciją sukeliančios priežastys, erekcijos simptomai, galimi gydymo būdai ir erekcijos stiprinimas.

Naktinių erekcijų paskirtis nėra vien patenkinti partnerę lovoje. Jos taip pat padeda aprūpinti varpą krauju ir deguonimi.

Svarbi informacija