Teisingai treniruojame varpą

Kaip dažnai treniruoti tą pačią raumenų grupę?

teisingai treniruojame varpą

Nuoroda nukopijuota aA ©  Shutterstock Įprastai dauguma treniruoja vieną kartą, pavyzdžiui, pirmadienį krūtinė teisingai treniruojame varpą tricepsas ir tada tas pats vėl kitą pirmadienį. Tačiau tai teisingai treniruojame varpą ne vienintelis treniravimosi variantas. Atsakymą apie treniruočių dažnumą rasti padės Kilo. Įprastai raumenims atsigauti reikia valandų, kad juos vėl būtų galima treniruoti.

teisingai treniruojame varpą

Vienas pagrindinių rodiklių, rodančių ar raumuo jau atsigavo, yra jėga. Jei, tarkime, šiandien padarėte 8 štangos spaudimus, o po dviejų dienų 7, reiškia, raumuo dar neatsigavęs. Yra toks superkompensacijos fenomenas, kurio principas yra tai, kad atlikus, tarkime, tuos pačius 8 štangos spaudimus, po kelių dienų galėsite padaryti 9.

Moters orgazmas Šiame tinklapyje aprašytos tik asmeniškai pačios išbandytos ir pasiteisinusios daosių meilės technikos Kaip patirti orgazmą moteriai? Kodėl moteris nepatiria orgazmo? Šie klausimai iškyla daugeliui moterų, o taip pat ir rūpestingiems vyrams.

Tada tinkamiausias laikas vėl treniruoti tą patį raumenį, tačiau jei pasiilsėsite per ilgai, praleisite superkompensacijos laiką ir rezultatai bus kiek prastesni. Susiję straipsniai Buvusios krepšininkės patarimai norintiems sulieknėti ir padailinti formas   8 Tokiu principu buvo atliktas įdomus tyrimas.

Merginos vaikinai

Viena grupė vyrų, sportuojančių jau ilgai, atliko tuos pačius pratimus viršutinei ir apatinei kūno dalims.

Pagrindiniai buvo štangos spaudimas ir pritūpimai. Jų atliko 10 pakartojimų, 10 buvo jau paskutinis iki nebegalėjimo.

  • Ar reikia prausiant berniuką atitraukti apyvarpę? | akeloteirko.lt
  • Kiek varpos auga vyrams
  • Ne visiškai teisingai yra formuojama nuomonė, kad vyrai yra stiprioji lytis taip yra tik pagal kaulų ir raumenų masę.
  • Sekso enciklopedija - Intymaus gyvenimo patarimai - akeloteirko.lt

Tada jiems buvo varpos didinimo pratimai namuose grįžti kitą dieną, po 24 valandų ir vėl padaryti po vieną seriją abiejų pratimų. Štangą dauguma išspaudė 8 kartus, keletas — 9.

Lapkričio osios ryte pastebėta, kad Biržuose, Žemaitės gatvėje, iš ūkinio pastato pavogtas trimeris. Nuostolis — eurų. Praėjusio penktadienio ryte Legailių kaime rastas daiktas, panašus į sprogmenį. Atvykę Lietuvos kariuomenės Juozo Vitkaus inžinerijos bataliono išminuotojai nustatė, kad rasta rusiška rankinė granata F Praėjusį šeštadienį Biržų ugniagesiai gavo prašymą iš medikų, kad reikia pagalbos išnešti sunkiai sveriantį ligonį.

Pritūpė beveik visi po 8 kartus. Tada grįžo dar kitą dieną, po 48 valandų.

teisingai treniruojame varpą

Štangą dauguma išspaudė 10 kartų, kai kurie 9. Pritūpė dauguma 9 kartus ir tik keli Tada grįžo dar kitą dieną, po 72 valandų ir jau dauguma išspaudė 11 kartų — įvyko superkompensacija ir štai tuo metu jūs norėtumėte vėl treniruoti tą pačią raumenų grupę.

Pritūpė teisingai treniruojame varpą 10 kartų.

teisingai treniruojame varpą

Ir galiausiai grižo po 4 dienų nuo pagrindinės treniruotės. Štangą išspaudė dauguma po 10 kartų, superkompensacijos fenomenas - praleistas, poilsis - per ilgas.

O štai pritūpimų dauguma jau padarė po 11, vėl superkompensacija.

teisingai treniruojame varpą

Iš tyrimo matome, kad viršutinė kūno dalis atsigauna kiek greičiau nei apatinė, tačiau pakankamas poilsis svyruoja tarp dienų ir būtent teisingai treniruojame varpą tai turėtumėte atsižvelgti sudarant savo sporto programą. Dar kiti tyrimai International Journal of Ecercise Science rodo, kad treniruojant tą patį raumenį dukart per savaitę pasiekiate kiek geresnius rezultatus nei tik kartą, tačiau jei lyginti du ir tris kartus — skirtumas jau nėra toks akivaizdus.

Komentuoti

Tačiau jei du ar tris kartus treniruoti tą patį raumenį yra efektyviau, kodėl dauguma vis tiek daro tą pačią programą, kur tas pats raumuo treniruojamas tik po savaitės? Visų pirma todėl, kad skirtumas nėra toks didelis.

teisingai treniruojame varpą

Per 8 savaites šio tyrimo dalyviai treniravo tą pačią raumenų grupę tris kartus per savaitę ir priaugo tik g daugiau liesos raumeninės masės, nei treniravę tik kartą, tačiau treniravę tris kartus, savo jėgą padidino teisingai treniruojame varpą labiau.

Taigi, iš esmės, jei Jūsų tikslas raumeninė masė, pilnai pakanka vieno karto tai pačiai raumenų grupei.

Apie ejakuliaciją

Jei turite kažkokią atsiliekančią raumenų grupę, galite treniruoti ją dažniau ir tai visai nepakeis Jūsų sporto programos struktūros. Jei norite padidinti jėgą, tada tikrai turėtumėte apsvarstyti dažnesnes tų pačių raumenų treniruotes. Tai tikrai padeda.

  • Kaip dažnai treniruoti tą pačią raumenų grupę? - DELFI FIT
  • Vibratorius erekcijai
  • Moterų masturbacija Nuostabus seksas prasideda nuo Jūsų!

Nuoroda nukopijuota.

Svarbi informacija