Varpos dieta. Urologo patarimai: kaip išvengti erekcijos problemų

varpos dieta

Pataria gydytojas urologas Antanas Balvočius: 1. Žiūrėkite, ką valgote Labai svarbu dieta: tas maistas, kuris kenkia žmogaus širdžiai, taip pat kenkia normaliai erekcijai. Mityba, kuri gali sukelti širdies priepuolius dėl varpos dieta kraujo srauto į širdies vainikines arterijas, taip pat gali trukdyti kraujo srautui ir į varpą, nes tik esant gerai varpos dieta gali įvykti varpos erekcija.

Urologas: varpos sveikata - tai ne tik gera erekcija

Dieta, kurioje yra varpos dieta mažai vaisių ir daržovių, daug riebalų, perdirbtų maisto produktų, gali sutrikdyti kraujo apytaką visame organizme. Naujausi moksliniai tyrimai rodo, kad dieta, kurioje yra vaisių, daržovių, neskaldytų grūdų, riešutų ir alyvuogių aliejaus, žuvies, širdžiai sveikų riebalų, gerina lytinę funkciją.

Išlaikykite normalų kūno svorį Antsvoris gali sukelti daug sveikatos problemų, įskaitant 2 tipo cukrinį diabetą, kuris varpos dieta sukelti nervų pažeidimus visame kūne, taip pat ir varpoje, dėl ko atsiranda varpos erekcijos sutrikimų. Venkite didelio kraujospūdžio ir didelio cholesterolio kiekio Didelis cholesterolio kiekis, aukštas kraujo spaudimas, narkotikai gali pažeisti kraujagysles, įskaitant tas, kuriomis teka kraujas į varpą.

Varpa, jos intymi funkcija ir BĖDOS

Jei jūsų cholesterolio kiekis ar kraujospūdis yra padidėję, reikia tai spręsti. Kartu su gydytoju peržiūrėkite savo vartojamis vaistus, pasiteiraukite, ar vartojami vaistai gali sukelti erekcijos problemų niekada negalima nutraukti arba pakeisti vaistų savo nuožiūra, nepasitarus su gydytoju.

už ką varpa baudžiama varpos pūkas

Alkoholį vartokite saikingai Nėra jokių įrodymų, kad saikingas alkoholio vartojimas blogina erekcijos funkciją, tačiau lėtinis girtavimas gali sukelti kepenų, nervų pažeidimus, sutrikdyti normalią vyriškų hormonų pusiausvyrą, sukelti erekcijos sutrikimų. Reguliariai mankštinkitės Yra tvirtų įrodymų, kad varpos dieta gyvenimo būdas ypač dirbant sėdimą darbągali sukelti erekcijos problemų.

Gandai iš miegamojo

Bėgimas, plaukiojimas, aerobikos pratimai padeda išvengti erekcijos sutrikimų, tačiau saugokitės pratimų, kurie kelia pernelyg didelį spaudimą tarpvietėje ji yra tarp kapšelio ir išangėsdėl ko gali nukentėti varpos dieta ir nervai, einantys į varpą. Per didelis slėgis į šią sritį važiavimas dviračiu, jojimas neigiamai veikia erekcijos funkciją.

dėl kokių nesėkmių erekcijoje putli meilužė

Trumpas važiavimas dviračiu neturėtų sukelti varpos dieta, tačiau vyrai, kurie praleidžia daug laiko ant dviračio, turėtų įsitikinti, kad jų dviračių sėdynės varpos dieta patogios, kelnės tinkamos, nesukelia spaudimo, tirpimo, lytinės funkcijos sutrikimų. Stenkitės visada gerai išsimiegoti Sutrikęs miegas, knarkimas taip pat padidina riziką atsirasti erekcijos sutrikimams.

Knarkimas su miego apnėja trumpalaikis kvėpavimo sustojimas nakties metu kenksmingas tuo, kad organizmas negauna pakankamai deguonies.

Trūkstant deguonies prisotintoje kraujo varpoje, varpos dieta vyrų gebėjimas pasiekti normalią erekciją. Jei knarkimas nėra rimto susirgimo pranašas, jo galite išvengti numetę svorio, vengdami alkoholio, nenaudodami migdomųjų vaistų, pakeitę pagalvę ar miegojimo padėtį, vartodami pakankamai skysčių, šalindami nuovargio priežastis ar kreipdamiesi pas atitinkamos srities gydytojus.

Vyriškumo simbolis

Stebėkite testosterono kiekį kraujyje Testosteronas yra pagrindinis vyriškas hormonas. Geriausi testosterono kiekio rodikliai yra seksualinis aktyvumas ir spontaniškos rytinės erekcijos.

kaip iš tikrųjų padidinti varpos ilgį visą varpą ir iki falo laido

Esant žemam testosterono kiekiui, būtina pasitarti su gydytoju. Net sveikų vyrų testosterono lygis dažnai pradeda mažėti, o nuo 50 metų netgi stipriai. Venkite anabolinių steroidų Tai vaistai, kuriais dažnai piktnaudžiauja sportininkai ir kultūristai.

Urologo patarimai: kaip išvengti erekcijos problemų

Jie gali paveikti sėklidžių gebėjimą gaminti testosteroną. Atsisakykite cigarečių Rūkymas gali pažeisti kraujagysles ir mažinti kraujo pritekėjimą į varpą.

rytinė erekcija turėtų būti kiekvieną rytą erekcija kaip liga

Venkite besaikio alkoholio vartojimo. Venkite narkotikų.

Atsisakykite grubaus sekso Nes erekcijos disfunkcija gali atsirasti bloga erekcija, į ką kreiptis dėl varpos sužalojimų sekso metu, ypač kai moteris yra viršuje. Pažabokite stresą Psichologinis stresas padidina adrenalino lygį, todėl kraujagyslės susitraukia ir dėl to gali pablogėti varpos varpos dieta.

Visa, kas gali vyrui sumažinti įtampą ir kas padeda geriau jaustis emociškai, gali pagerinti ir lytinį gyvenimą.

Vyrams senstant dažnai blogėja ir jų erekcija. Tačiau ar tikrai taip turi būti? Be to, pastaruoju metu, aš, kaip urologas, dažnai savo kabinete matau erekcijos sutrikimus vis pas jaunesnius vyrus. Kodėl taip yra ir ką galima padaryti, kad to išvengtumėte? Erekcijos funkcijos išsaugojime labai svarbią rolę vaidina gyvenimo būdas bei įvairūs varpos dieta įpročiai.

Svarbi informacija