Kaip erekcija veikia testosteroną

Požymiai, išduodantys per mažą testosterono kiekį - DELFI Gyvenimas

kaip erekcija veikia testosteroną

Žemas testosteronas — kaip to išvengti? Įtemptas gyvenimo ritmas, stresas, rūpesčiai darbe ir nuolatinė skuba sveikatos neprideda nei vienam.

Ne išimtis ir vyriškos problemos — neretai dėl to, kad pamirštame pasirūpinti savimi, organizmas ima gaminti mažiau vyriško hormono — testosterono. Šis hormonas yra gaminamas sėklidėse ir lemia sveiką vyro organizmo vystymąsi, tvirtesnę, nei moterų, išvaizdą ir struktūrą.

Testosteronas – svarbiausias vyriškas hormonas

Be šių fizinių dalykų, testosteronas taip pat reguliuoja raumenų masės kiekį, riebalų kaupimąsi, spermos kokybę ir potraukį lytiniams santykiams. Ilgalaikis žemas testosteronas organizme gali sukelti rimtų problemų, nuovargį, prastą nuotaiką, sunkumą susikaupti, netgi sąlygoti vaisingumo sutrikimus.

Žemas testosteronas ir stresas — kaip susiję?

  1. Žemas testosterono lygis - Simptomai, diagnostika, gydymas
  2. Suskaidytas varpos marsupialas

Apie streso žalą prirašyti ištisi tomai ir jo grėsme sveikatai neabejoja niekas. Tačiau vyras ir jų lytinei sveikatai stresas itin žalingas.

Libido, erekcija, orgazmas ir ejakuliacija. 4 ingredientai pilnaverčiam vyro seksualiniam gyvenimui

Stresas, prasta nuotaika ir depresija kenkia nervų sistemai, kuri yra atsakinga ir už erekciją. Patirdamas itin didelį stresą vyras gali susidurti su erekcijos sutrikimais, o nesėkmingi lytiniai santykiai sukelia dar didesnį stresą, taip įkalindamas asmenį uždarame ydingame rate. Stresas gali sukelti ne tik erekcijos sutrikimus kirsdamas nervų sistemai, tačiau taip pat mažina testosterono kiekį organizme.

  • Kokie maisto produktai kelia erekciją
  • Testosteronas - svarbiausias vyriškas hormonas
  • Aš nenoriu turėti erekcijos

O sumažėjęs testosterono kiekis atsiliepia spermos kokybei, spermatozoidų aktyvumui ir gali sukelti problemas poroms, planuojančioms šeimos pagausėjimą. Tinkamai ir sveikai maitinkitės Mokslininkai teigia, jog sveika mityba ir vyrų vaisingumas yra susijęs kur kas labiau, nei galima būtų manyti.

Tai lemia du aspektai: visų pirma, netinkama mityba veda prie viršsvorio problemų, sunkesnio judėjimo, taigi, mažesnio pasitenkinimo lytinio akto metu.

Senstančio vyro simptomų klausimynas AMS questionnaire Senstančio vyro simptomų klausimynas AMS questionnaire yra dažniausiai pasaulyje naudojamas klausimynas, padedantis įvertinti kaip, dėl mažėjančio testosterono, prastėjanti sveikata veikia vyro gyvenimo kokybę.

Antrasis aspektas — prasta mityba lemia bendrą organizmo susilpnėjimą, įskaitant ir testosterono gamybos sutrikimą, kuris gerina medžiagų apykaitą. Esant testosterono trūkumui organizme itin sparčiai ima augti svoris, sutrinka kaip erekcija veikia testosteroną pasiskirstymas organizme, mažėja raumeninė masė, silpnėja fizinis pajėgumas, o tai ne tik suprastina gyvenimo kokybę, tačiau taip pat sumažina seksualinį potraukį. Testosteronas gaminasi iš cholesterolio, taigi, jeigu laikomasi neteisingų dietų, visiškai atsisakoma ar suvartojama nepakankamai riebalų, testosterono kiekis taip pat krenta.

Nepamirškite išsimiegoti Testosteronas gaminasi miego metu, todėl natūralu, jog esant miego trūkumui jaučiamas ir testosterono trūkumas.

Ką verta žinoti apie prostatą ir testosteroną?

Didžiausia problema vyrų varpos patyčios, jog testosteronas gerina miego kokybę, todėl kelias naktis neišsimiegojus, vėliau Jums bus vis sunkiau ir sunkiau užmigti. Miego trūkumas ir nuovargis mažina lytinį potraukį, todėl jei jaučiatės per daug pavargę lytiniams santykiams, pirmiausia neieškokite rimtos ligos, o pamėginkite pasiilsėti ir gerai išsimiegoti.

  • Varpos dydis kaip apskaičiuoti
  • 12 ženklų ir simptomų, rodančių testosterono trūkumą - DELFI Sveikata
  • Varpos padidinimo augalai

Moksliniai tyrimai rodo, kad optimali miego trukmė turėtų būti 7 — 8 valandos. Pasistenkite visada miegoti eiti tuo pačiu laiku, nenaktinėkite. Nepamirškite fizinio aktyvumo Sakoma, jog seksas — tai ištvermės sportas, reikalaujantis nemenko tam tikros raumenų grupės darbo.

Testosteronas: 4 efektyvios medžiagos jam pakelti

Esant nedideliam fiziniam aktyvumui kasdieniniame gyvenime ir visiškai netreniruojant raumenų, yra rizika, jog sutriks Jūsų seksualinė sveikata ar sutriks erekcija. Būtent todėl itin svarbu pasirūpinti savo fizine sveikata. Tai ypač svarbu vyrams, kurie dirba sėdimą darbą — turėtumėte nepamiršti kiekvieną dieną bent minimaliai pajudėti ir pasimankštinti kaip erekcija veikia testosteroną išveskite pasivaikščioti šunį, vasarą automobilį iškeiskite į dviratį, žiemą nukaskite sniegą, o dar geriau, šiandien užsirašykite į sporto klubą, o po kaip erekcija veikia testosteroną į jį nueikite bent 3 kartus per savaitę, sugaišite 4 valandas per savaitę, o efektas bus didžiulis.

Be abejo, pats geriausias sportas testosterono gamybai tai seksas. Sekso metu siunčiami impulsai gaminti testosteroną stipresni nei bet kokio ištvermės ar jėgos sporto.

Natūralūs būdai pakelti testosterono lygį 1. Suvartokite daugiau cinko Cinkas labai svarbus natūralaus testosterono gamyboje, todėl kad cinkas sustabdo testosteroną nuo pasikeitimo į estrogeną moterišką hormoną. Cinkas paverčia estrogeną į testosteroną ir cinkas gerina spermos kokybę bei didiną spermatozoidų koncentraciją. Žemas cinko kiekis organizme gali turėti įtakos žemam testosterono kiekiui.

Testosterono kiekį ne visada pavyksta padidinti natūraliai. Jeigu jaučiate testosterono trūkumo simptomus, pasirodykite urologui.

kaip erekcija veikia testosteroną

Žemas testosteronas gali būti koreguojamas įvairiais medikamentais ar kaip erekcija veikia testosteroną taikoma pakaitinė hormonų terapija. Moksliniais tyrimais įrodyta, kad vyrams koregavus žemą testosterono kiekį, mažėja širdies bei kraujagyslių ligų, cukrinio diabeto atvejų, stabdomas kaulų retėjimas, gerėja libido bei lytinių santykių kokybė, auga raumeninė masė, mažėja riebalų kiekis.

kaip erekcija veikia testosteroną

Indrė Aidulytė,

Svarbi informacija