Erekcijos pratęsimo treniruotė. Pratimai, išvaduosiantys nuo prėsko sekso

erekcijos pratęsimo treniruotė

ant varpos prischi

Tačiau taip nebūtinai turi nutikti. Stevenas Lammas apibrėžė 11 veiksnių, kurie gali padėti vyrukams išlaikyti ilgalaikę stiprią erekciją — ir padidinti pasitenkinimą lytiniu gyvenimu.

Raktiniai žodžiai

Pasirūpinkite savo širdimi Pasak Dr. Lammo, erekcijos kokybė yra tiesiogiai susijusi su jūsų širdies ir kraujotakos sistemos sveikata. Stebėkite savo juosmenį Viršsvorio erekcijos pratęsimo treniruotė vengti ne tik dėl noro atrodyti patraukliai — nors tai yra malonus šalutinis poveikis.

kas lemia erekcijos kietumą

Tai, kiek organizme yra riebalų, yra geriausias širdies ir kraujotakos sistemos problemų taip pat — tokių, dėl kurių prastėja erekcija ženklas. Jeigu jūsų liemens apimtis yra mažesnė nei 87 cm, jūsų organizme riebalų yra beveik neabejotinai mažai.

O tai reiškia, kad tikimybė, jog susidursite su erekcijos sutrikimais yra mažesnė. Gerai išsimiegokite Miegant trumpiau nei po 7 valandas per parą kyla hormonų, nuo kurių priklauso lytinė trauka ir potencija, produkcija ir lygio palaikymas.

visi varpos dydžio skaičiai

Paskutiniais miego ciklais prieš pabundant daugiausia miegama REM tipo miegu, kuomet daugiausiai sapnuojama. Šios miego fazės metu erekcija yra įprastinis dalykas — tai reiškia, kad kuo erekcijos pratęsimo treniruotė miegate, tuo geriau ir sveikiau į penį priteka kraujo.

Kėgelio pratimai vyrams

Neterškite savo kūno Jeigu rūkote ar vartojate narkotikus, erekcijos sutrikimai yra beveik neišvengiami. Cigaretės ir narkotikai pažeidžia kraujagyslių sieneles, taip pat nukenčia ir penio kraujagyslės. Ir nors kol kas tikslus tokių pažeidimų vystymosi mechanizmas nežinomas, netgi saikingas alkoholio vartojimas daugiau nei po 1 stiliuką, taurę ar bokalą per dieną neigiamai erekcijos pratęsimo treniruotė erekcijos kokybę.

erekcijos pratęsimo technika

Auginkite raumenis Aerobiniai pratimai yra labai naudingi širdies ir kraujotakos sistemos sveikatai, tačiau svarmenų ribojimas taip pat yra labai svarbus. Visgi kai kurie vyrai per daug dėmesio skiria aerobiniams pratimams ir per mažai — jėgos treniruotėms, todėl susiduria su erekcijos problemomis.

5 dalykai, kurie padės geriau išlaikyti erekciją

Raumenų masės auginimas per savaitę du kartus visavertiškai treniruojant jėgą didėja metabolizmo greitis, padedantis palaikyti mažą riebalų kiekį ir erekcijos pratęsimo treniruotė energingumą.

Taip pat labai svarbu, kad tokios treniruotės didina testosterono išskyrimą, o šis skatina lytinį potraukį ir gerina sugebėjimus lovoje.

erekcijos slėgis

Vien aerobiniais pratimais to pasiekti neįmanoma. Kiekvienos jėgos treniruotės metu turėtų būti treniruojamos visos pagrindinės rankų, liemens ir kojų raumenų grupės. Kiekvienam pratimui pasirinkite tokius svarmenis, kuriuos galėtumėte pakelti 12 kartų iš eilės. Jeigu paskutinis pratimo kartojimas atrodo ganėtinai lengvas, erekcijos pratęsimo treniruotė, raumenys dirba nepakankamai sunkiai — o tai reiškia, kad reikia šiek tiek sunkesnių svarmenų. Mylėkitės tuščiu skrandžiu Sočiai pavalgius kraujotaka, reikalinga erekcijai, nukreipiama į skrandį.

Susijusios ligos

Todėl geriausia vengi sočiai valgyti bent dvi valandas prieš numatomą seksą. Darykite tai dažniau Daugeliui vyrų daugiau sekso reiškia stipresnes erekcijas. Taip yra dėl to, kad seksas skatina varpą kaip statinę išskyrimą.

Kiekviena patiriama erekcija sukelia kraujo priplūdimą į penį, todėl į jį atgabenamos mitybinės medžiagos ir išplaunami šalintini junginiai. Venkite riebaus maisto Riebus maistas didina trigliceridų kiekį kraujyje.

Vienas neblogas būdas vengti trigliceridų tuo pačiu — ir nutukimo yra vadinamoji Viduržemio jūros dieta: daug žuvies, daug erekcijos pratęsimo treniruotė vaisių ir daržovių pavidalu. Pagalvokite apie maisto papildus Yra keletas maisto papildų, kurie, atrodo, turi įtakos erekcijai.

Nuorodos kopijavimas

Čia išvardintieji paprastai yra saugūs, tačiau, pasak S. Lammo, prieš vartojant bet kurį iš jų, geriau pasitarti su gydytoju. Žuvų taukai, kuriuose yra omega-3 riebiųjų rūgščių DHA ir EPA, yra naudingi širdies ir kraujotakos sistemai bei saugo nuo neurologinių sutrikimų.

Su stipresne erekcija yra siejami vitaminai Erekcijos pratęsimo treniruotė bei D, žuvų taukai, kofermentas Q bei pušies žievės ekstraktas piknogenolis. Pastarasis pasižymi antioksidaciniu, priešuždegiminiu, antitrombiniu poveikiu — tai reiškia, kad jis apsaugo nuo kraujo krešulių susidarymo. Tyrimais nustatyta, kad jis yra labai naudingas kraujotakai.

apatinis varpos vaizdas

Vitaminas D gali sumažinti širdies ir kraujotakos ligų riziką, o vien iš kontakto su saule gaunamo šio vitamino retai kada pakanka. Venkite emocinio streso Emocinis stresas ne tik mažina susidomėjimą seksu — jis taip pat aktyvina simpatinę nervų sistemą, dėl kurios aktyvumo mažėja kraujagyslių elastingumas.

Be abejo, visiškai atsiriboti nuo streso neįmanoma, erekcijos pratęsimo treniruotė galite savo treniruočių režimą papildyti joga ar kitomis streso kontrolės priemonėms. Nuorodos kopijavimas 10 stipresnės erekcijos paslapčių Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Svarbi informacija