Varpos vystymo pratimai

Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti

Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos faktoriai.

  • GUDRYBĖS. Paprasti varpos ilginimo triukai - DELFI Gyvenimas
  • Kodėl vyrams kartais būna bloga erekcija

Vienas iš tokių rizikos faktorių yra fizinis neveiklumas. Gydytojas urologas Antanas Balvočius siūlo pratimų kompleksą vyrams, norintiems pagerinti lytinę potenciją.

Siūlau daryti tik šešis specialius pratimus ryte ar vakare pagal vokiečių medicinos daktaro Franko Zomero metodiką, ir per keliolika minučių jūs pagerinsite savo lytinę potenciją.

varpos vystymo pratimai

Šią gimnastiką galima naudoti tiek sveikiems vyrams, norintiems pagerinti seksualinio gyvenimo kokybę, tiek turintiems varpos erekcijos sutrikimų. Stovite tiesiai, rankos nuleistos žemyn ir pradedate žingsniuoti maksimaliai aukštai keldami kelius, spausdami juos link pilvo.

Atsistojate tiesiai, rankos ant klubų, kaip ir pirmame pratime.

  • Kaip sustiprinti erekciją po 56 m

Kojas per kelius nežymiai sulenkiate! Išsitiesiate neatlenkdami iki galo kelių sąnarių.

Stovite tiesiai, kojos nežymiai sulenktos per kelių sąnarius. Pradedate lyg bėgimą vietoje, bet neatitraukiate pėdų nuo grindų, o tik paeiliui vienos, varpos vystymo pratimai kitos kojų kulnus greitai pakeliate ir maksimaliai greitai kelius išstumiate į priekį.

You are here

Juda tik kelio sąnariai pirmyn, atgal. Pratimą reikia atlikti maksimaliai greitai ir ne trumpiau kaip minutę.

varpos vystymo pratimai

Gulite ant nugaros: kelio sąnariai pusiau sulenkti, o pėdos remiasi į grindis. Rankos ištiestos pagal juosmenį.

Susijusios ligos

Nugara tolygiai liečia grindis. Varpos vystymo pratimai pakeliate dubenį.

Pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Potencijos mankšta Sveikas. Erekcijos sutrikimu apibūdinama būsena, kai vyras nuolat ar labai dažnai nesugeba pasiekti arba išlaikyti pakankamo varpos standumo, reikalingo lytiniam aktui atlikti, susilpnėja varpos standumas lytinio akto metu.

Tai pagrindinis pratimas. Gulite ant nugaros, kaip ir 4 pratime.

Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Teksto dydis: geg. Kad galėtume džiaugtis seksualumu, reika rūpintis savo sveikata. Lytinės sveikatos sutrikimai vyrams dažniausiai pasireiškia varpos erekcijos pablogėjimu, lytinio potraukio sumažėjimu, sėklos išsiveržimo ar orgazmo disfunkcija. Erekcijos sutrikimu apibūdinama būsena, kai vyras nuolat ar labai dažnai nesugeba pasiekti varpos vystymo pratimai išlaikyti pakankamą varpos standumą, reikalingą lytiniam aktui atlikti, susilpnėja varpos standumas lytinio akto metu. Lytines potencijos sutrikimai vyrams sukelia nevisavertiškumo jausmą, psichologines problemas.

Panašus įtempimas atsiranda, kai jūs sulaikote šlapinimąsi — šiuo atveju sėdynės raumenys išlieka atsipalaidavę. Įsivaizduokite, kad ant kėdės sėdynės yra paberta kruopų ir jūs stengiatės savo raumenimis, zonoje tarp anus ir sėklidžių, susiurbti jas į save, panašiai kaip dulkių siurblys.

Paprasti varpos ilginimo triukai Nuoroda nukopijuota aA ©  Shutterstock nuotr. Sako, geras seksas tada, kai atsipalaiduoji ir nieko negalvoji.

Atsipalaiduojate ir pratimą pakartojate keletą kartų. Jei pratimą atliekate teisingai, tai sėdynės raumenys praktiškai lieka atsipalaidavę. Visų pratimų intensyvumas didinamas palaipsniui, pratimų kiekis daromas pagal savijautą. Pradžioje kiekvienas pratimas kartojamas ne daugiau kaip 10 kartų.

Raktiniai žodžiai

Efektas paprastai pajuntamas jau po dviejų dienų. Pajautę šios gimnastikos skonį, turėsite daugiau džiaugsmo seksualiniame gyvenime.

varpos vystymo pratimai

Nuorodos kopijavimas Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Svarbi informacija