Varpos pratimai erekcijai pagerinti

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Pranešti klaidą

Pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Potencijos mankšta Sveikas. Erekcijos sutrikimu apibūdinama būsena, kai vyras nuolat ar labai dažnai nesugeba pasiekti arba išlaikyti pakankamo varpos standumo, reikalingo lytiniam aktui atlikti, susilpnėja varpos standumas lytinio akto metu. Lytines potencijos sutrikimai vyrams sukelia menkavertiškumo jausmą, psichologines problemas. Svarbiausia erekcijos sutrikimo priežastis yra bloga arterinė kraujotaka vyro varpoje. Be geros arterinės kraujotakos, be gero kraujo pritekėjimo į vyro varpą, geros erekcijos nebūna.

Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti - akeloteirko.lt

Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos veiksniai. Tai aterosklerozė, diabetas, aukštas kraujo spaudimas ,rūkymas, alkoholis, heroinas ir kt.

Dėl kokių nesėkmių erekcijoje iš tokių rizikos faktorių yra fizinis neveiklumas. Fizinis neveiklumas, ypač ilgas sėdėjimas, blogina vyrų lytinio gyvenimo kokybę.

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Bet kokia fizinė veikla, bėgimas ir sportas stiprina lytinę potenciją. Siūlome daryti šešis specialius pratimus ryte ar vakare pagal vokiečių medicinos daktaro Franko Zomero metodiką, kurie užtruks tik keliolika minučių. Ir jūs sustiprinsite savo lytinę potenciją. Šią gimnastiką galima naudoti tiek sveikiems vyrams, norintiems pagerinti seksualinio gyvenimo kokybę, tiek turintiems varpos erekcijos sutrikimų.

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Stovite tiesiai, rankos nuleistos žemyn ir imate žingsniuoti maksimaliai aukštai keldami kelius, spausdami juos link pilvo. Atsistojate tiesiai, rankos ant klubų kaip ir pirmame pratime.

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Kojas per kelius nežymiai sulenkiate! Išsitiesiate neatlenkdami iki galo kelių sąnarių. Stovite tiesiai, kojos nežymiai sulenktos per kelių sąnarius.

  • 15 naminių vaistų erekcijos sutrikimams gydyti
  • Nepakankamos erekcijos problema
  • Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Teksto dydis: geg.

Pradedate lyg bėgimą vietoje, bet neatitraukiate pėdų nuo grindų, o tik paeiliui vienos, paskui kitos kojų kulnus greitai pakeliate ir maksimaliai greitai kelius išstumiate į priekį. Juda tik kelio sąnariai pirmyn, atgal.

Įvertinkite straipsnį Kas tai Erekcija? Erekcija yra susijusi su labai daug skirtingų procesų, kurie nulemia vyrišką susijaudinimą bei gebėjimą patirti orgazmą.

Pratimą reikia atlikti maksimaliai greitai ir ne trumpiau kaip minutę. Gulite ant nugaros: kelio sąnariai pusiau sulenkti, o pėdos remiasi į grindis.

  1. Varpos žaisle
  2. Vyrams senstant dažnai blogėja ir jų erekcija.
  3. Rytines erekcijos nebuvimas | Klausimas | akeloteirko.lt
  4. Man 25 metai vangi erekcija
  5. Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos faktoriai.

Rankos ištiestos pagal juosmenį. Nugara tolygiai liečia grindis. Dabar pakeliate dubenį aukštyn.

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Tai pagrindinis pratimas. Gulite ant nugaros, kaip ir 4 pratime.

Viskas pasikeitė tuomet, kai garsus italų dailininkas Leonardo da Vinčis gavo leidimą skrosti lavonus. Studijuodamas mirusiųjų kūnus menininkas parašė traktatą apie žmogaus anatomiją, teigdamas, jog erekcija įvyksta tuomet, kai į varpą priteka kraujo.

Panašus įtempimas atsiranda, kai jūs sulaikote šlapinimąsi — šiuo atveju sėdynės raumenys išlieka atsipalaidavę. Išsivaizduokite, kad ant kėdės sėdynės yra paberta kruopos ir jūs stengiatės savo raumenimis, zonoje tarp anuso ir sėklidžių, susiurbti jas į save, panašiai kaip dulkių siurblys.

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Atsipalaiduojate ir pratimą pakartojate keletą kartų. Jei pratimą atliekate teisingai, tai sėdynės raumenys praktiškai lieka atsipalaidavę. Visų pratimų intensyvumas didinamas palaipsniui, pratimų kiekis daromas pagal savijautą.

Susijusios ligos

Pradžioje kiekvienas pratimas kartojamas ne daugiau kaip 10 kartų. Efektas paprastai pajuntamas jau po dviejų dienų.

varpos pratimai erekcijai pagerinti

Pajautę varpos pratimai erekcijai pagerinti gimnastikos skonį, turėsite daugiau džiaugsmo seksualiniame gyvenime.

Svarbi informacija