Super erekcijos pratimai

GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus

super erekcijos pratimai lytinio akto erekcija vyrai minutės

Visa tai, kas blogina kraujo cirkuliaciją varpoje, yra vyrų lytinės potencijos rizikos faktoriai. Vienas iš tokių rizikos faktorių yra fizinis neveiklumas. Gydytojas urologas Antanas Balvočius siūlo pratimų kompleksą vyrams, norintiems pagerinti lytinę potenciją.

super erekcijos pratimai dideli peniai turi blogą erekciją

Siūlau daryti tik šešis specialius pratimus ryte ar vakare pagal vokiečių medicinos daktaro Franko Zomero metodiką, ir per keliolika minučių jūs pagerinsite savo lytinę potenciją.

Šią gimnastiką galima naudoti tiek sveikiems vyrams, norintiems pagerinti seksualinio gyvenimo kokybę, tiek turintiems varpos erekcijos sutrikimų.

Stovite tiesiai, rankos nuleistos žemyn ir pradedate žingsniuoti maksimaliai aukštai keldami kelius, spausdami juos link pilvo.

  • Su erekcija sėklides skauda
  • 10 stipresnės erekcijos paslapčių - DELFI Gyvenimas
  • Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti Teksto dydis: geg.
  • GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus

Atsistojate tiesiai, rankos ant klubų, kaip ir pirmame pratime. Kojas per kelius nežymiai sulenkiate!

super erekcijos pratimai prieš lytinį aktą erekcija krenta

Išsitiesiate neatlenkdami iki galo kelių sąnarių. Stovite super erekcijos pratimai, kojos nežymiai sulenktos per kelių sąnarius. Pradedate lyg bėgimą vietoje, bet neatitraukiate pėdų nuo grindų, o tik paeiliui vienos, paskui super erekcijos pratimai kojų kulnus greitai pakeliate ir maksimaliai greitai kelius išstumiate į priekį.

Įveikęs save sukelia jaudulio jausmą ir jausmą "aš esu patenkintas sau"! Vėlgi be fanatizmo. Reikia vidutinio sunkumo užsiėmimų ir dirbti su širdies veikla. Pagalvokite apie kažką sau paskatinti sportuoti ir aktyviai kvėpuoti deguonimi. Jei pasirinksite salę ir gatvę, pasirinkite antrą.

Juda tik kelio sąnariai pirmyn, atgal. Pratimą reikia atlikti maksimaliai greitai ir ne trumpiau kaip minutę.

Ar yra seksualinė norma?

Gulite ant nugaros: kelio sąnariai pusiau sulenkti, o pėdos remiasi į grindis. Rankos ištiestos pagal juosmenį. Nugara tolygiai liečia grindis. Dabar pakeliate dubenį.

Tai pagrindinis pratimas. Gulite ant nugaros, kaip ir 4 pratime. Panašus įtempimas atsiranda, kai jūs sulaikote šlapinimąsi — šiuo atveju sėdynės raumenys išlieka atsipalaidavę.

Fiziniai pratimai vyrų erekcijos sutrikimams gydyti

Įsivaizduokite, kad ant kėdės sėdynės yra paberta kruopų ir jūs stengiatės savo raumenimis, zonoje tarp anus ir sėklidžių, susiurbti jas į save, panašiai kaip dulkių siurblys. Atsipalaiduojate ir pratimą pakartojate keletą kartų.

Leo iš tikrųjų nepakartojama jausti, kad gali kontroliuot savo lytinį aktą ir tik tu pats sprendi, kada jis turi pasibaigti, o prieš tai ištempdavau vos 7 s.

Super erekcijos pratimai pratimą atliekate teisingai, tai sėdynės raumenys praktiškai lieka atsipalaidavę. Visų pratimų intensyvumas didinamas palaipsniui, pratimų kiekis daromas pagal savijautą. Pradžioje kiekvienas pratimas kartojamas ne daugiau kaip 10 kartų.

super erekcijos pratimai ką gerti sutrikus erekcijai

Efektas paprastai pajuntamas jau po dviejų dienų. Pajautę šios gimnastikos skonį, turėsite daugiau džiaugsmo seksualiniame gyvenime. Nuorodos kopijavimas Fiziniai pratimai vyrų lytinei potencijai pagerinti Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei super erekcijos pratimai gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

Svarbi informacija